reklama

Pán Fico, opäť šafárite s naším majetkom alebo ste taký bohatý?

Otrepaná téma na aktuálnu(?) nôtu..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: i.pravda.sk)

Pán "premiér", nechcem sa vás dotknúť, ale skutočne ma zo srdca serú niektoré vaše aktivity, najmä keď v tejto pohnutej krízovej dobe je ich jediným cieľom vaša populistická demagógia.

 

Zo záujmom som, pán "premiér", sledoval vaše veselé putovanie po našej slovenskej hrudi, oficiálne venované Medzinárodnému týždňu žien. Pre vás a vašu mohutnosť je JEDEN deň skutočne málo, vy by ste sa najradšej rozdali a preto ste na túto duchaplnú aktivitu potrebovali minimálne jeden aktívny týždeň ! Neuveríte, ale nás, platcov daní, z ktorých takto vehementne a štedro rozdávate táto skutočnosť kúsok aj zaujíma. Lebo sprostredkúvať ľuďom lacnú ľudovú zábavu a rozdávať červené ruže, podpisy a nablýskané letáky je v čase krízy naozaj vysoko ekonomiku podporujúci krok !!!

 

Takže aby som nebol moc ukecaný, poďme, pán "premiér", k veci. Počas minulotýždňového "MDŽ turné" po baštách gašparovičavoliacich dôchodkýň ste navštívili niekoľko miest našej rodnej hrude. To je síce pekné, veď občanov si treba uctiť. Síce iba niektorých (čítaj "tých čo treba") a niekedy (čítaj "vtedy keď treba") ale predsa. Veď vy s vaším silne populistickým cítením a myslením najlepšie viete kedy, kde a koho. Avšak pozapomenuli ste akosi v tom návale ľudovej pseudozábavy národu vysvetliť dve otázky, na ktoré som ja konkrétne práve silne zvedavý.

 

Prvá sa týka financií pán "premiér". Nedá sa mi totiž nespýtať na pre vás možno zanedbateľnú, ale pre tých z nás ktorí platíme dane nie až tak silno zanedbateľnú otázku (hoc tomu snáď ani neuveríte). KTO TO VŠETKO ZAPLATIL PÁN "PREMIÉR" ???

Zaplatila to pre vašich súčasných či budúcich voličov (či voličov pána Ivana?) strana Smer? Alebo vaši sponzori, ktorých opäť logicky nechcete menovať? Alebo ste nebodaj taký bohatý že ste celú tú parádu zacvakali VY z vlastného vrecka ??? Vám sa totiž možno bude tých "pár korún" zdať síce málo a o ničom na to aby sme to tu vôbec rozoberali, mne to však až také jednoduché a lacné nepríde. Ochranka, prenájom sály, pseudoumelci, autobusy, červené ruže pre dôchodkyne, lesklé letáčiky, policajná pohotovosť, doprava, šoféri, ... Ako rátam tak rátam, tak či chcem alebo nechcem mi to vychádza na MILIÓNY! Ako to teda bolo s platením celej tejto parády ? Niekde uprostred snáď musí byť pravda, lebo určite mi, pán "premiér", nechcete nahovoriť, že ste celú túto parádu (ktorá by sa s pokojným svedomím dala nazvať vašou súkromnou a Ivanovou pseudokampaňou) zaplatili opäť z vrecák nás - daňových poplatníkov! To snáď nie, to by ste VY snáď neurobili! Lebo keby náááhodou hej, tak to by ste ma asi silno nasrali. Opäť...

 

Druhá otázka sa týka opäť tak trochu financií, i keď nepriamo. Celé tieto akcie totiž vyžadovali čas. VÁŠ čas a čas VAŠICH kolegov. Nie všetko sa udialo iba počas večerných “voľných” hodín (Pozn.:“budeme pre vás pracovať na kríze dňom i nocou !!!”) a keď aj hej tak nie z pohľadu všetkých zainteresovaných. Preto sa vás pýtam pán "premiér" - AKO a Z AKÝCH PEŇAZÍ bol zaplatený čas všetkých zainteresovaných. Boli všetky policajné hliadky v bežnej službe alebo boli povolaní na pohotovosť kvôli vašim (a samozrejme Ivanovým) súkromným aktivitám? Ako to bolo so šoférmi vašich vládnych limuzín, s vašou a Ivanovou ochrankou, ako s ostatnými zúčastnenými spoluorganizujúcimi? Platili ste si ich SÁM alebo sa na túto vašu súkromnú populistickú aktivitu opäť vyzbierali všetci občania? Lebo ja osobne by som na podobné akcie nerád prispieval... A posledné podotázka - ako to bolo konkrétne s VAMI a s VAŠIMI kolegami? Nepripadá mi to ako akcia, ktorú by musela v tejto napätej dobe vehementne riešiť kancelária predsedu vlády ani on osobne, verím že máte na stole každý deň podstatnejšie záležitosti. Rovnako netuším ako táto akcia spadala pod rezort kultúry, ČI NEBODAJ Ministerstva vnútra! (O kancelárii "prezidenta” a jeho “pracovných” dôvodoch na zúčastnenie sa sa tu vyjadrovať nebudem, nakoľko sa vás to "netýka".) Takže asi sa budem opakovať pán "premiér", ale rovnaká otázka - KTO TO VŠETKO ZAPLATÍ? Respektíve sa spýtam inak - vzali ste si na túto veselicu všetci dovolenku alebo sa tieto pseudošarády udiali v rámci vášho nami plateného pracovného času?

 

Ja viem, som rypák a pýtam sa občas ľudí nesprávne otázky. Nie ste prvý kto mi to hovorí. Prepáčte mi preto za túto neokrôchanosť, ja viem že zo srdca nemáte rád keď vám niekto pozerá spoza pleca na prsty, ale skutočne ma to veľmi zaujíma. Neuveríte, ale naozaj sa tu ešte stále nájde dosť veľký počet ľúdí, ktorým záleží na tom KAM idú v skutočnosti ich peniaze. Preto budem rád, keď budú moje jednoduché, a myslím si že dosť priame, otázky k spokojnosti zodpovedané a ja budem môcť opäť spokojne zaspať s vedomím, že nikto cielene nerozjebáva (ospravedlňujem sa všetkým za výraz, ale skutočne neviem nájsť vhodnejšie slovo..) naše spoločné peniaze, ktoré nie každý zarobí tak nonšalantne ľahko ako vy..

Marián Komžík

Marián Komžík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milujúci slobodu vo všetkých jej formách. Možno trochu kontroverzný, každopádne však s vlastným názorom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPolitikaKultúraSpoločnosť

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu